Zlmzt evet 11 çıktığında bakılan hastanensadece alnından ölçtü 8 çıktığında göğsünden başından gezerek olctuler. Bebeğimin beslenmesi iyi çok şükür doyuyor açlıktan olması durumu doğduktan sonraki 2 hafta için gecerliymis uzayan sarılık ta bı etken değilmiş fototerapi istedim Dr dan oda fayda etmez 15 gün içinde olanları alıyoruz dedi güneşe de pek kiyamiyorum açıkçası hem kış olduğundan hemde güneş cikftiginda ruzgarda çıkıyor üşütür diye korkuyorum cam arkasından fayda etmez dedi doktor anlicagin elim kolum bağlı bekliyorum vallahi çok sağolun 🙏🏻