Benim bebeğimide 5. Gününde 25 degerle hastaneye yatırdılar 13 degerle taburcu olduk bı gün kaldık. Arastirma Hastanesi’nde bütün testleri yapıldı baş ultrasonu bütün metabolik testleri herşeyi yapıldı bir haftalık bebegimden tam 12 tüp kan alındı ama çok şükür bütün sonuçlar iyi çıktı sıkıntı yoktu ama sarılık değeri bı turlu dusmuyordu. 2 aylık olduk ama hala yüzü burun kenarları ve gözlerinin içi sapsariydi. Yine hastanede yaşlı bı teyze bizi görünce bana kayısıyı hasla iyice ez suyunu iç sütünden ona geçsin kızım o iki güne düşürür dedi. Hemen yaptık Gerçektende ertesi güne sadece gözlerinde kalmıştı diğer güne oda geçti şükür. İki gün sonrada kan testine götürdük ordada yine dusmustu değer bı deneyin derim arkadaşlar