Mother_54 Benin kızımda 2.5 aylık bizde de durum aynı 2-3 gündür ama açken çok sinirleniyor çok acıkmadan emzirmeye çalışıyorum ama bazen öyle olmuyor işte , böyle durumlarda ben o öğünü mama ile geçiyorum bi sonrakinden düzeliyor içinizi ferah tutun ben de çok dert ediyorum ama bebek bu günü gününü tutmuyor ne yazık ki , bir de bizim 3. Sıçrama dönemine girdi o yüzden de olabilir bu huzursuzluk diye tahmin ediyorum uzun uzun ememiyor kafasını geriye geriye atıyor dikkati çok Dağılıyor