Smg cok saolun.bu gun de derin uyudu.zaten huzursuz bir bebek olduğu için cok derin uyumaz.bır kac saat once de ıyı uyudu sık sık kontrol ettım özellikle eline dokundum vucuduna hareket ediyor ırkılıyor ya da elını kolunu hareket ettiriyor ama uyanmıyor.bu yasadğım öyle bisey degıldı