Aras24 Smg zaten normalde de cok kontrol ederdım artık surekli gözüm üstünde olacak.korktum bayaa cünkü.Allah yasatmasın bir daha
yenidoganhemsiresi Aras24 o dediğiniz o kadar basit sonuçlanmaz. Kusmuk aspire etse tablo daha kötü olurdu Allah korusun
Aras24 yenidoganhemsiresi doktora gittik bu gün.sadece kansızlık görünüyor dedi başka bisey demedi.bu konu ıcın ıyı kı getirmişsin dedi ama herhangi bişey söylemedi.daha önce kustuğunu söylemiştim fazlasını atıyor dediler ama emzirdkten sonra cok kusuyor hele bir de hareket ettirsem baya kusuyor
Aras24 yenidoganhemsiresi siz hemşiresiniz anladığım kadarıyla.siz saglıkcısınız bebek durduk yere hareketsiz kalır mı ya da nefessiz kalsa sonradan kendıne gelır mı.sırtına falan vurdum o korkuyla.tek basıma oldugum için napacagımı da bilemedim.hiç hareket yoktu.normalde bebekleri kaldırdğın zaman az da olsa hareket eder en kötü derin uykudaysa bile
Sinemes Aras24 Aklıma kan şekeri düşmüş olabilir geldi direk ama tek çare bi doktora gidin kontrol etsin. Geçmiş olsun.
Yenibebek_yenianne Aras24 Erken mi doğdu diyeceğim de 2 aylık olmuş. Nefes almayı unutabiliyorlarmis ya bazen bize öyle demişti doktor.
Aras24 Yenibebek_yenianne 37 haftalık gayet sağlıklı doğdu bebegım.doktor niçin size böyle bişey söyledi acaba öğrenebılır mıyım
Yenibebek_yenianne Aras24 Bizim 41. Hafta da doğdu da. Doğduğu gün her şey yolundayken birden nefessiz kalir gibi olmuştu. Çocuk doktoru da tekrar kontrol için geldi öyle söylemişti. Nefes almayı unutuyorlar bazen ama özellikle erken doğanlar oluyor demişti.
Aras24 Sda9191 oğlum 1 saat asla aralıksız uyumaz.uykudayken bıle hareket eder ses çıkarır uykusu hafiftir.kontrol etmek amaclı baktım.
Aras24 Yenibebek_yenianne zaten bebekler hassas oluyor.ben emzirince sürekli göğsümden alıyırum rahat nefes alsın diye.genelde süt kacıyor boğazına nefessiz kalıyor da ona alıştım sırtına hafif vuruyorum geciyor.bu cok farklıydı
Happy-jr Aras24 canım yastıkla uyutmayin yazıyordu bı yerde sert zeminde yatması gerekiyormuş kusmada dönebilmesi için.. Instagram’da bebek ölüm nedenleri diye siralamislardi. Reflü yatağı alsan daha iyi olur sanki eğimli
Aras24 Happy-jr kustuğu için reflu yatagı tarzında uyutmaya calışıyırum.yanı sadece bası degıl gövdesini de bırakıyorum.kustugu zaman boğazına kacıyor.
Deletedmom5 Aras24 Valla beni iki kişi sallayıp denize atsa fark etmem ölü gibi uyuyorum, panik yapmayın yavrucuğum kendisine gelememiştir
Aras24 Deletedmom5 derin uyusanız bıle biri sizi sarssa uyanmaz mısınız.bebek olduğu ıcın korktum.savunmasızlar ınsan anlayamıyor