Ben de sürekli bebeğimin nefes alıp verişini izlerim uyuttuğumda bile rahat vakit geçiremem ama anne vesvesesinin mutlaka dikkate alınması gerektiğine inanırım. Sütünüzün yetip yetmediğine bir bakın emzirmişsinizdir belki ama az gelmiştir. Başka doktora da götürün mutlaka. İçinizin rahat etmesi çok önemli.