Aras24 henüz cok kücük, herzaman önce nefes alip almadigina bakin uyandirmadan. Ayrica emzirmek icinde uyandirmaniz gerekmez 2 aylik bebegi. Nefesini karnina bakarak kontrol edin veya burnuna ayna tutup bakin (buharlasiyor ayna). Kendinizi korkutmayin, gayet normal. Benim kizimda bayilmis gibi yatiyor bazen ☺️