Simiyy canım 3 hamileliğimde ben öyleydim.hatta 3.bebeğimi çok yemek yediğim ve sürekli aç hissettiğim için adetime 3 gün kala yaptığım testte öğrendim.nasıl bi açlık biliyorum asla aşermem olmadı üçünde de(hep imrendim hatta aşerenlere).2 ekmek yerdim yemekle beraber ,sofradan kalkınca sanki yiyen ben değildim.o derece sanki açlıktan içimi oyuyorlardı.benim 5 ay sürüyordu.sonra normale dönüyordum.son bebeğimde toplam 13 kilo aldım.ilk bebekte 25 kilo almıştım.kontrol altında tutamıyordum malesef.dışarı çıkarken bile muhakkak çantamda atıştırmalık taşırdım.özellikle kuruyemiş tarzı şeyler.hepsinde de doğumdan sonraki 1 yıl da gitti.hatta bu son bebekte hamile kaldığım kilonun altına bile düştüm.yapacağın en doğru şey yediklerinden fazla kalori harcamak.o da bu dönemde anca evde olur.ya da az ve sık yiyeceksin.aklıma başka bi şey gelmedi.ya da içim rahat etsin diyorsan bi tahlil yaptır gebelik şekeri mi var acaba.