Simiyy aç kalma sakın ama işte iştahım var diyosun arkadaşların dediği gibi karbonhidrattan uzak durmaya çalış en azından.ben bi ara çiğ badem süt le ara öğün yapıyodum tutuyodu ama işte badem ceviz vs bunları da ölçülü yememiz lazım yani şeker yükletmeye gelince ben yaptırdım bişey çıkmadı ama doktor istedi bebeğin boyu olması gerekenden uzun diye bi de benim kiloma bakıp öyle istedi.ama boşa yaptırdık