Sule77 Kasidemaside sabah uyandığında altını değiştirip pijamalarını çıkardıktan sonraki ilk iş d vitamini ve Demir ilacı içmek .okadar alıştı ki vermeyi unuttuğum olduğunda kendi alıyor sepetten 10,5 aylık 🙄
Sule77 denizalbinannesi benimde öyle ve hiç unutma olmadı bazen tam vereceksen birşey oluyorsa unutacak okuyorsam bile bebeğim artık sepetten kendi alıp bana veriyor sevdiği için tatları:)
Pirlanta Kasidemaside ben unutmuyorum,mamayi zor yiyir ama onlari girunce hemen ağzını açıyor,babasi gibi ilac icmeye düşkün olacak😂
VerAvci Kasidemaside sabah uyanır uyanmaz üstünü başını değiştirir sonra D vitamini ve Demir ilacını veririm asla aksatmam, bebeğimde alıştı artık sabah rutinimiz bu şekilde
Arasannesi denizalbinannesi evet ben de öyle yapıyorum d vıtamını ve demir damlasını verıyorum uyku tulumunu cıkarıp ev içi kıyafetlerını gıydırıyorum günümü böyle başlıyo🙂
nurduran Bengisu_dunya memnun muydunuz peki kabızlık vs. Bişey oldu mu oğlum şuan 7 buçuk aylık ek gıdaya geçtiğimizden beri kabızlık problemi olduğu için doktoru kan ilacını biraz erteleyelim dedi çokta geç kalmak istemiyorum o sebepten sordum
Princesmom Kasidemaside 9ay bitti aksıyor bazen. Bu ayki takipte kanına baktılar değerler iyi dediler ama yine devam yani bırakın demediler
Momyyyy Kasidemaside kullanmaya başladığımızdan beri her sabah uyanır uyanmaz aç karnına veriliyor zaten hemen veriyorum 20 dakka sonra felan da emziriyorum hiç aksatmadım