Miradeniz Bizim doktorumuz başlatmadı hiç vermedim bir yandan endişeliyim ama doktora da güveniyorum 1 yaşındayız
Woody Arasannesi Merhaba, başlığı düzenleyebilir misiniz? Alfanemizde w diye bir harf yok çünkü. @Kasidemaside düzenli kullanıyorum
efe_ Kasidemaside günlük vermeyi unutuyorum aksiyo ya birgn veriyorum birgn unutuyorum oyle içermeyen calisiyorum
ezogelinn Kızlar hergun d vitaminini 3 damla veriyorum içiyor ama kan ilacını içmiyor hep ağzından çıkarıyor her yer ilaç oluyor mamaya katip veren var mı o yüzden kaç gündür veremiyorum içim de rahat değil yani etkisini kaybeder diye koymuyorum
kurkmantosuz-madonna Kasidemaside ben kullanıyorum şu dönemde çok önemli welcare d vitamini , fernix kan ilacı 7 aydır sürekli kullanıyorum
Toprakruzgar Hasev2707 alerjik reaksiyonda kanlı kaka durumu varsa kan damlası vermiyor doktorlar doktorunuza danışın derim