Eternity Kasidemaside 6. hastalık ve diş sebebi ile 12 saat yemeyen kızımın kan değerlerinde ani düşüş oldu, anemi oldu. O yüzden günü gününe kullanıyorum.
Happygirl8 Kasidemaside benim aksıyo 🙆♀️🙂 2 ay sonra test yapılcak eksik çıkarsa o zaman daha dikkatli olurum 🙆♀️🌺😄
Arasannesi Kasidemaside her sabah saat 10 da verırım kullanmaya basladıgımız günden beri.damlaları saatinde vermek önemli
Toprakruzgar Hasev2707 alerjik reaksiyonda kanlı kaka durumu varsa kan damlası vermiyor doktorlar doktorunuza danışın derim
Woody Arasannesi Merhaba, başlığı düzenleyebilir misiniz? Alfanemizde w diye bir harf yok çünkü. @Kasidemaside düzenli kullanıyorum
askbali Kasidemaside Bende arada veriyorum çünkü sağlık ocağından aldıklarımdan mı yoksa reflüden mi anlamadım bebeğim hemen kusuyor😔 Bende bu durumu yaşayıp vitamin önerisi olan var mı merak ediyorum 💁♀️
askbali Kasidemaside Benimde çekincelerim vardı hemşire ver dedi sağlıkçı arkadaşımda bebeğime kullanıyorum dedi ben dün cesaret ettim denedim ama kustu bugün vermedim şimdi aldı bir düşünce acaba gidip yeni alsam yine de kusar mı🤦♀️
Sule77 denizalbinannesi benimde öyle ve hiç unutma olmadı bazen tam vereceksen birşey oluyorsa unutacak okuyorsam bile bebeğim artık sepetten kendi alıp bana veriyor sevdiği için tatları:)
Arasannesi denizalbinannesi evet ben de öyle yapıyorum d vıtamını ve demir damlasını verıyorum uyku tulumunu cıkarıp ev içi kıyafetlerını gıydırıyorum günümü böyle başlıyo🙂
Meva_ Kasidemaside unutuyorsan eğer bir alışkanlık edinebilllirsin kendine, ben mesela yatmadan son mamasına koyuyorum. Böylece unutmuyrum 6 aydr