Baharinannesi icmeseydiniz de olmayacakmis demekki. Her cocuk sarilik olmuyor. Ne alakasi var sarilikla uzum pekmezinin. Ben de hergun helva yedim, pekmez yedim. Keyfimden. dusmedi 2 ay… sizin yediklerinizle sariligin alakasi yok. Bebegin eksik beslenmesiyle alakali olabilir, anne sutu sariligi olabilir, kan uyusmazligidan olabilir. Ama simdi annesi pekmez yemedi diye sarilik mi oluyo bu cocuklar 😂😂