Deletedmom_69
Gokturkum25
florasan lamba ise yaramaz. O hastanedeki lambalar cok farklilar. Vucuttaki biluribini atmaya yararlar. Sizde ise yaramis olmasinin sebebi muhtemelen zaten gececek olmasiydi.
Eger kan uyusmazligi sebepli veya anne sutu sariligi sebepli bi sariliksa uzayabiliyor surec. Dolayisiyla bu yapilanlar faydasiz. Doktora da sordum o da faydasiz dedi. Ki sekerli su verdim, sari ortu orttum, gunese cikardim yapmadigim sey kalmadi hic biri ise yaramadi. 2 ay surdu… Sizinki de 2 ay surecek diye bisi yok tabii ama surebiliyor. Iyi beslemekten baska caresi yok. Bilirubin kaka ve idrar yoluyla atiliyor. Bebegin karacigeri gelistikce zaten iyilesecektir. Emerken uyuyacaktir. Uyandirmaya calisin. 2 saatte bi emzirin. 15 dkka sursun en az emmesi…