Gokturkum25 mamayı avent biberon ile verdik meme reddi yaşamazsınız 30 cc den fazla vermez iseniz zaten anne memesi gibi tasarlandığı için oluk oluk akmıyor çocuk çektikçe geliyor. Aptamil kullandık 2 saatte bir emdi hemen ardından mamayı verdik her iki saaatte bir mamada verilecek yoğun bakım ve çocuk doktoru tavsiyesi bu şekildeydi bol bol salata yiyin ve hoşaf içip su tüketin ılık duş alın 1 gece de sadece 1 defaya mahsus beslenmesinde emzirmeyin yanınızda ki biri versin siz 4 saat uyuyup daha sonra ılık duşa girin uyku süt üretimini destekler ve arttırır uyku. İyi günler diliyorum bir an önce atlatırsınız umarım