Bizimde 18 çıkmıştı ama kan uyuşmazlığı dan kaynaklandığı için düşüremedik ışık tedavisi aldı emzirme sıkta olsa yetmemişti doktorun da tavsiyesiyle devam sütü de verdik 1gece hastanede kaldık ve ertesi gün geçti ama 1hafta devam sütü ve emzirme şeklinde devam ettik 1haftalık kontroller sonunda sarıldığın geçtiğine emin olunca devam sütünü bıraktık doktorunuza danışın devam sütü içinde sarılık için altta yatan sebep için de bence