nslhn_D Gokturkum25 evet biraz belli ediyodu ben en çok gözlerinden anliyodum beyaz olan kısım biraz sarı duruyodu
Gokturkum25 nslhn_D kac defa doktora gittiniz bu süreçte peki. Kan aldilar içim parcalandi surekli kontrole gitsem dayanamam surekli kan alsalar😔
nslhn_D Gokturkum25 onunla ilgili pek bi bilgim yok ama tekrardan artabiliyor diye biliyorum sen ilk 15 20 gün falan bol bol emzir ondan sonra geciyo zaten ilk günler önemli
CanK Gokturkum25 çok takılma stres olma aynı değer 6. Günde çıkmıştı bizde. Doktor korkulacak bişey yok bu değer 6 günlük bebek için sınır değil dedi. 2-3 saatte bir emzir, 4-5 saat uyandıramazsan ve 5-6 saat çişli bez almazsan getir demişti. 10 gün kadar sürdü geçti kendiliğinden. 2 saatte bir emzirdim. sakın stres yapma çok normal hemen hemen her çocuk yaşıyor emzir sadece gerisini düşünme
Gokturkum25 CanK bizim doktor da oyle sonuc iyi kötü değil sık sık emzirin arada güneşe de ciksin demis . Ama iste sari durunca korkuyor insan.
Sonem CanK evet hemen hemen her bebekte oluyor korkmayın benim kızım sarılık değeri 17 bir gece hastanede ışın aldı ona rağmen 12 ye düşünce taburcu olduk yaklaşık bir buçuk ay falan sürdü uzun süreli sarılık olabiliyormuş 3 aya kadar ama 3 ayı gecerse sıkıntılı bir durum en etkili çözüm bebeği güneşe çıkarmak demişti doktor direk dışarı değil pencereden gelen güneşin bile aldığınız mavi ışıktan çok çok faydası var demişti ve öylede oldu çok şükür atlattık şimdi 6 aylık olduk
Gokturkum25 Nefes0000 yok canım 5 dk boyunca emdi . Ben saatte 1 emdiriyorum . Peki sarilik o kadar uzuyor muy😳
nslhn_D Gokturkum25 3 defa gitmiştik 2. De 12 olmuştu çok emzirdim gece 2 saatte bir kalkıp emziriyodum 2 gün sonra tekrar gittik geçmişti 5 düşmüştü .kan 1 defa almışlardı diğer kontrollerde almadılar
Ask2 Gokturkum25 sürekli gitmeni tavsiye etmem bu deger emdikce geçecek ilk bebegimde o kadar üzüldüm boşuna şimdi bebeğim de öyle birZ yükseldi benimkide zamanla emdikçe gecer takılma bana gel dedi gitmicem zaten erken dogdu küçücük kan aldıramam ben düzenli emzirmeye çalışıyorum
CanK Gokturkum25 korkma canım haklısın insan korkuyor ama korkulacak bişey yok inan hemen hemen her çocuk yaşıyor bunu. bana ailem mama var hızlı geçsin dedi doktoruma sordum hayır dedi direkt sadece emzir dedi. sen düşünmeden emzir bak gör max 10 gün içinde geçmiş olcak 🤍
Dmt58 Gokturkum25 16,9 ile başlayan serüvenimiz 2,5 ay sonunda normale döndü. Tek yapmanız gereken sık sık emzirmek, aç bırakmamak. Sarılıktan da uyur, uyku arasında da emzirebilirsen öyle de deneyin. En az miktarda mama da takviye edebilirsiniz
Canannn38 Gokturkum25 Hemşire bana Saat başı emzir demişti öylede yaptım 1 gece hastanede yattı düşmüştü değerleri Emzirdikçe de kendine gelmişti 1 2 güne
Gokturkum25 nslhn_D geceleri 2 saat peki gunduzleri kac saatte emzirdiniz acaba. Ben de suan 1 saatte bir emziriyorum umarim gecer en kisa zamanda 😔
xrtalafx Gokturkum25 sarılık onu uyutuyo canım 2 saatte 1 bir gögsünü 10 15 dk emmesi lazım hastaneye götürün bence sarılık seviyesine kan değerlerine bakılsın
Gokturkum25 xrtalafx evet hastanede bakildi 12.3 cikti . Ben de uyandirip 1 saat aralikla emzirmeye calisiyorum. Umarım geçer en kısa zamanda
Hsnalim Gokturkum25 benim doktorum olctugunde 12.5di bana dediki ilk uc gun olusan sarilik icin korkarız o yuzden iki saatte bir emzirin deriz uc gun sonrasinda eger uyuyorsa birak uyanana ksdar elleme yatsin dedi 15,in altindaysa sıkıntı yok dedi hatta bir kac ay sariliginin devam etmesini isteriz dedi bağışıklık icin birseyler dedi ama hatırlamıyorum suan korkmayin emzirin bol bol
Gokturkum25 Hsnalim internette en yuksek seviye 3. 4. Gun olur sonra 7 ile 10 gun arasında geçer yaziyor ama ne kadar doğru bilemedm. Ben de acilden giriş yaptim korktum direkt hastaneye gittim . İki gun sonra tekrar gidecegim o vakte kadar bol bol emzircem . Bu defa cocuk doktoruna goruncem bakalim ne diyecek . Acildeki doktor degeri yuksek degil bol bil emzirsin ve gunese cikarin demis doktor esime
Belinaysmom Gokturkum25 degeriniz o kadar yüksek degil sık sık emzirin gece uyurken lamba açık kalsınn ben mavi gece lambası takmıştım başucuna siz telefon flaşını açık tutabilirsiniz benim kızımın 17 sınırı geçmişti şuan 3aya girecek yeni düzeldi uzamış sarılık bizimkisi halen pencere önünde gündüzleri gün ışıgına bırakıyorum uyurken güneş görsün die
Gokturkum25 Belinaysmom doktor bize de gunese cikarin demis . İnternette dogrudan güneşe cikarmayin yaziyor simdi nasil yapcam acaba