Merhabalar anneler , bebegim bugun 5. Günü sağlık ocağı sarılık var dedi hastaneye götürdük değeri 12.3 çıktı. Ne yapsam nasil düşürürum . Bol bol emzirmemi söyledi . Emzirdim uyudu uyandirdim 5 dk emdi geri uyuyor bu 5 dk da olsa yeter mi saat başı emzirsem ? 🥺😢