Gokturkum25 benim fikrimi sorarsan damardan alınanla topuktan alınan arasında dağ kadar fark var 😒 neden ? Bizde bulunduğumuz yerde devlet hastanesinde alet olmadığından damardan aldılar o gün 15.96 çıktı değer akşam 10-11 gibi de başka ilçede özele gittik doğum yaptığım yere orda topuktan alındı ve 13 küsür çıkmıştı aynı gün bu kadar fark etmesi olamaz yani ya aletlerde sıkıntı var ya sonuçlar hatalı 🙄 ama düşer yavaş yavaş merak etmeyin bizimde en yüksek olduğu gün 4. Ve 5. Günler olması lazım 3 günlükken çıkmıştık hastaneden direk sağlık ocağına gitmiştik hastaneden çıkarken zaten 11 küsürdü sarılık bol bol emzir demişti doktor başka türlü atamaz demişti bide bez sayısı ne kadar günde dolu olarak ? İdrarla atılıyormuş sarılık çünkü bide gece sen onu 2 saate çıkar çünkü şeninde uykunu Alman çok önemli bebek her uyuduğunda yat uyu sende kur alarmını yanında kimse yoksa öyle uyanırsın uyandırırkende iyice açılsın uykusu ondan sonra emzir 2-3 hafta sonra zaten kendi kalkmaya başlar gece acıkınca sarılığıda iyiyse bırak kendi kalksın başka türlü alışır hep uyanır