Glyctnkaya Merrcimek bizde oleydık sureklı memedeyız ve hep mucdle söz konusuydu. En gec bır saat suruyrdu emzırmedgm zaman. Ben atak haftasına yormustum ama aclıktanmıs. Suan ıkı saate cıktı emzırme aralıgım
Merrcimek Glyctnkaya Doğduğundan beri hep emmek istiyordu hatta fazla fazla emip kusuyor hala öyle meme reddine rağmen hem emmek için ağlıyor hem memeyi isyemiyor🤦🏻♀️
Glyctnkaya Ecemsaran benım sabahları cok dolu oluyor gögsüm ama oğleden sonra bosalıordu .malum uyumaya fırsatm yok kızımn gunduz uykusu max45 dk :(onada bi çözum bulan olsa keske
MirzaAta Kiask kuru inciri küçük.kucul küp.küp doğrayın kaynamış suya atın varsa kuru üzüm kuru kayısı da atın kaynayan suya biraz kaynaşın ozlessin suyunu için hem çok lezzetli oluyor hende sütü guzel bi şekilde artırıyor. Ben şuan sütüm ne zaman azalsa hemen bu karışımı yapıp tüketiyorum.. denemenizi tavsiye ederim
Lokma MirzaAta biliyorum ama bebeğim ağzına sürmüyor memeyi. Emzirme pozisyonuna geçer geçmez çığlık atıyor. Bu zamana kadar sagarak geldik
MirzaAta Lokma uykusunda emzirmeyi dene istersen uyuduğunda yatağa köy sende yanına yatma pozisyonuna hmgec ve ver memeni uykusunda emer
Tuba_90 Kiask ısırgan otu rezene tohumu anason tohumu birde papatya bu dördünden birer tatlı kaşığı kaynar suya demle ve iç sonucuna inanamazsın bende bu işe yaradı çok şükür bol sütlü günler dilerim😊
Serap5252 Kiask bulgur, irmik, havuç, ceviz, muz , taze sıkılmış meyve suları, rezene çayı, mantı, beyaz lahana ve enönemlisi de uyumak ve su
Kuzeyalaz33 bebek emmiyorsa emiyormus gibi duzenli olarak cekmeniz lazim yoksa ne yerseniz yiyin vücudunuz sute ihtiyac.oldugunu algilamaz..bol bol sivi alin.insalah artar
Birezgibirtalha Merrcimek benm de bol bol gelsin ağzına istiyor artık öyle olmuyor ağlıyor 3-10 günlüğüz
Merrcimek Birezgibirtalha Bizim de işte 3 aylıkken başladı hala geçmedi. Bana kendimi kötü hissettiriyor. Sürekli ben bu çocuğa yetemiyorum doyuramıyorum gb saçma sapan düşünüyorum.
AdaAlya Hanımlar bende emziryorum 1 aylık bebeğini büytmüş hanımlar var aramızda.sağdıgınz sütü nasıl verıosunuz biberon kullanıyormsnz.emmeye bıraktı mi biberondan sonra
AliEgem AdaAlya ben dogdugundan beri biberon kullanıyırum... memeyi bırakmadık cok sükür suanda biberonu istemiyor😄 günde 1-2 defa mama veriyorum artık mama istemiyor
Nese2558 Glyctnkaya ısırgan otunu bende denedim ama kakası yeşil renkte gelmeye başladı belli çocuğa dokundu o nedenle size tavsiyem günde bir fincamdan çok içmeyin benim çocuğumda döküntülerde başladı şimdi
Glyctnkaya Nese2558 gunde bi fincan ıcıyrm bende .bide çemen tohumu rezene ve anason tohumundan bi karısım yapyrm onu ıcıyrm allaha sukur kaka rengındede cildindede bişey yok smdılık eger ole bsy olursa bırakırım zaten :)
Glyctnkaya Merrcimek sakın bırakma emzırmeyı bana herkes mama ver dıo dogdugu gunden beri ama asla bırakmadm hep emzırdım bazen aglaya aglaya sagdım ama bırakmadm sende bırakma. He btn herseye ragmen gelmezse allahtan diyip bırakıvam bnde ama en azndan içim rahat bı sekılde denedm cabaladm olmadı nasip buymus dıcem
Glyctnkaya Merrcimek aynı seylerı yasıyoruz cnm bol bol süte alıstılar az gelınce sınırlenıyorlar. Emzırdıkten aonra sutunu sag ve bol su ıc kanallar acılsın ıyıce . Akısı hızlanır ınsallah . Zaten sagıncada dıkkat edersen ılk uc dort cekımde sut gelıo sonra kesılıo sagmaya devam edınce tekrr akmaya baslıo