Kiask benimde bebeğim 4 ay 14 günlük. Emmiyor. Sagiyorum bende 1 saatte 20 cc falan çıkıyor. Galagtago, bestlak kullandım olmadı. Incir, tahin vs. Olmadi. Isırgan otu aldım onun da çok yaradığı söylenemez. Şimdi naturpy diye bi çay duydum onu deneyeceğim. 1 ay sonra ise başlayacağım. Evdeyken düzenli sagamiyorum iş yerinde nasıl sagacam bilmiyorum. Hem manevi hem maddi olarak yıprandım. 😥 uzun yazdım kusura bakma ama sıkıntı aynı olunca kaptırdım