DuyguYldz Ecemsaran çok doğru ben bazen sevmek için alıyorum kokmuyor böyle içime çeke çeke bı bakıyorum göğsün sızlıyor hemen üstüm islaniyor
AliEgem AdaAlya ben dogdugundan beri biberon kullanıyırum... memeyi bırakmadık cok sükür suanda biberonu istemiyor😄 günde 1-2 defa mama veriyorum artık mama istemiyor
AdaAlya AliEgem bende sağdığım sütü biberonla veriyorum ama diğer yandan da korkuyorum emmeye bırakır die Allah yardımıcmz olsn
AliEgem Kiask joker den naturpy milk tea al canm gercekten cok faydası var ben sabah aksam içiyorum tadıda cok güzel hemde bebegi sakinleştiriyor... içinde melisa anason papatya rezene gibi bitkiler var
MirzaAta Lokma uykusunda emzirmeyi dene istersen uyuduğunda yatağa köy sende yanına yatma pozisyonuna hmgec ve ver memeni uykusunda emer
Glyctnkaya Nese2558 gunde bi fincan ıcıyrm bende .bide çemen tohumu rezene ve anason tohumundan bi karısım yapyrm onu ıcıyrm allaha sukur kaka rengındede cildindede bişey yok smdılık eger ole bsy olursa bırakırım zaten :)
Glyctnkaya Merrcimek aynı seylerı yasıyoruz cnm bol bol süte alıstılar az gelınce sınırlenıyorlar. Emzırdıkten aonra sutunu sag ve bol su ıc kanallar acılsın ıyıce . Akısı hızlanır ınsallah . Zaten sagıncada dıkkat edersen ılk uc dort cekımde sut gelıo sonra kesılıo sagmaya devam edınce tekrr akmaya baslıo
Glyctnkaya Merrcimek sakın bırakma emzırmeyı bana herkes mama ver dıo dogdugu gunden beri ama asla bırakmadm hep emzırdım bazen aglaya aglaya sagdım ama bırakmadm sende bırakma. He btn herseye ragmen gelmezse allahtan diyip bırakıvam bnde ama en azndan içim rahat bı sekılde denedm cabaladm olmadı nasip buymus dıcem
Merrcimek Glyctnkaya aynen aynen ben de bırakma taraftarı değilim ama olur da tümden kesilir gelmez dediğin gb o da Allahtan buna da şükür
AyseLinam Deletedmom131 ısırgan otunu bende denedim evet süt yaptı ama kızım sütün tadını begenmedi meme reddi oldu ☹️😢 çok zor memeyi emiyor şimdi
Deletedmom131 AyseLinam çaydan olduğunu mu düsünüyorsunuz dönem dönem meme reddi olabiliyor bebislerde ama
Linamm Kiask alkolsüz bira sadece metro marketlerde satılıyor denemenizi şiddetle tavsiye ederim. Süt fışkırtıyor resmen 🤗
Bursaligelin Kiask canim bende cok dertliydim antibiyotik kullandim emzirmedim o ara o kadar azaldi ki anlatamam. İsirgan otu cayi ile artti benimde o kadar promalt falan kullandim o etkiyi gormedim artik 2-3 saate full dolu oluyor gogusum yine.
Gokceperi Bnde neler denedim bebeğim 2 aylık anne cayı aldım fayda etti bide havuc yediğimde doluo gogsum tahin helvasıda yiyorum sağdıgımda 120 ancak cıkıo bazen 90 cıkıo bunada sukur diyorum
Uraseymen AyazAslan evet benimde bir ara öyle olmuştu uykusuzluk sitres yapmıştım sütüm olmuyordu doymuyordu gece uykumuz düzeldi çok şükür sütüm de oluyor artık 😊
AyazAslan Uraseymen bu cocuk doymuyormu mama takviyesi yap denildiginde iyice strese giriyorum. Karni doymasa cis/kaka yapip uyurmu, aglamazmi bi bebek Sukur sizin sutunuzu toparlanmis, benimkide duzeliyo gibi gibi 🙈