Ben doğduğundan beri sma kullanıyorum. Mama ve meme gidiyoruz. Bebeğim gazlı bi bebekti. Mamanın yaptığını düşünüp sma optiprodan sma conforta geçiş yaptık şuan gayet rahatız kakasını yapmakta zorlanıyodu kabız değildi ama gaz sancısı çekiyodu confortla çok rahatladı kakası düzene girdi gazını kolay çıkarabiliyo çok şükür