Yigitosmanbebek Echche benim bebegimi doyuruyit kilo da aldiriyor ama biraz tuvalet zorlugu oldu birgun durup birgun yapiyor
Echche Yigitosmanbebek tuvalet sorumu bizde de vardı. Doktor mama ile besleniyorsa su icmesi gerekiyor dedi. Duzenli su verdim biberonla. Kaka sorunu çözüldü bi daha olmadı
Yigitosmanbebek BaraninAnnesi benim bebegimde ayni rahstliyir cnm yapinca sari kapak alcam bundan sonra ama
Echche BaraninAnnesi devam etme bence alismiyorlar çünkü. Ya eski mamadan bulabilirsen ver ya da başka mamaya gec canim. Biz büyük 2 kutu bitirdik. En son küçük kutu aldim yine değişmedi bıraktım. 3 hafta falan geçti alismadi yani
Yagmursonrasitoprakkokusu Yigitosmanbebek sağlık ocağındaki ebeler tamamen mamayı bıraktırma taraftarı ondan öyle demiştir
Yigitosmanbebek Yagmursonrasitoprakkokusu cnm resmen cocuk ac dursun diyor esimde etkileniyir tabi cok fazla veriyorsun cok kilo almis vocuk doymuyir ac diyirum nafile
Aysegul3506 Humana, Sma (sarı kapak) benim bebeğimi de kabız yaptı. İçlerine zeytinyağı damlatmama rağmen. 4 günde bir zorlanarak yapıyor kakasını. Dünden beri evolvia kullanıyoruz. O da gaz yaptı gibi ama birkaç güne tam etkilerini görürüz bakalım ..
Yagmursonrasitoprakkokusu Yigitosmanbebek sütün varsa tabi ki mama verme ama yoksa da yapacak bişey yok canım çocuk aç kalamaz sonuçta bi şekilde doyurmak gerek yani
sulep Kızlar ikiside elimde var sma kullanıyorum bende merak etmiştim kapak renkleri neden farklı diye iksininde içeriginin fotosunu cektim karsılastırdım aynı görünüyor sizlerde bakın bi isterseniz yükledim BaraninAnnesi src)
BaraninAnnesi sulep yaa kuzum sana zahmet olacak ama o sarının on tarafını ceker misin. I hangisi bi bakmak istiyorum
YasemiNYagmur1 sulep sadece kutu değişikliği olmuş. Görsel olarak yani herhangi bi içerik değişimi yok. Birçok firma paket değişikliği yapar normal bu.
BaraninAnnesi sulep iste bende ki bi baska sari o tamamen farklı daha doğrusu değerler farklı. Bu ikisi aynı içerik olarakta değerlerde aynı gibi duruyor anlamadım bende 😕