Echche iyi barı çok şükür dogru mama bulabilmenize sevindim. Normalde bende çok memnunum SMA’dan hix problem yoktu ama iste içerik değiştirdikleri için zırt pirt çocuga birden tuhaf geliyor oda fiziksel tepki veriyor iste. Bizimki ishal kabiz olmadı Allahtan ama ilk gece baya baya sancılandı sabaha kadar bıraktı. Sabahta büyük abdestini yapınca ancak rahatladı….