Nazanare Fato55 dışarda işlerim olunca kayınvalideme birakiydm sürekli emdiği için sütte sagamiyorum smdi emzige alistiramadm biberonu bıraktırmak istemiyorum yatarken veriydm sadece mama
BaraninAnnesi Melusina insaAllah canım. Yanı dediklerine göre kutunun üstünde değişiklik yok. Ama var yani griden çoğu kişi memnun degil bebekler hep küsmüş ishal olmuş kabiz olmuş. Bu kadar tesadüf bi anda olamaz. Demek ki birseyler değişmiş. Yoksa neden bebisler tepki versin ki.
Melusina BaraninAnnesi dogru diyosun canim mutlaka degismistir yoksa ilk baslarda kabiz yapmiyodu da simdi mi yapmaya basladi sacmalik
Pelin55 1.5 aydir sma kullanıyorum kabizlik yada kusma yok yesil kaka oluyor arada sadece kilo aldırıyor tok da tutuyor sma bulamadi bi tanıdığımız hipp aldi onda hem doymuyor hemde kakasi sariya döndü hipp uykuda bile ucmek istemiyor sevmedi
Mervesb Yigitosmanbebek mama yliyor bnde aynsni ysyrum agliyo cock artk korkr oldu tuvaltni ypmya altni acip yrdimci oluyrz ypsn dye tas gbi sert sklde ckrtyo resmn. Frkli bi mama ya gctm dzeldi btnce mcbr sma vrdm sbh smdi tkrr ysdm aynisnii tvltni ypmiyr cock obur mamda sıvı ypiydu ne gzl