Beren4097 demir1717 yapışık ikizim gibi aynı tipini de bana benzetiyorlar zaten onsuz tuvalete zor gidiyorum 😂😂
Beren4097 masal28 Ben de yatırmaya çalışıyorum basıyor yaygarayı bir yerine bir şey oldu sanır gören aldığım gibi susuyor anında 😂 oscarlık oyunculuk filmlerdeki feryat edn teyzelere taş çıkarır valla 🤣 Alışırlar inşallah ya temennim bu yönde
masal28 Beren4097 Aynılarını yaşadık yaşıyoruz da bizimkiler sakin deil maalesef 🤣 0-3 aydan sonra geçicek inşallah 🙏🏻
Beren4097 EbrarZehram Hangi şehirden yazıyorsunuz nerelisiniz sizinki daha zor başka cocugunuz da varmış böyle durmayan bir bebek hem de ablası ile ilgilenmek zordur. İnşallah kısa zamanda bu durum düzelir bebeler kendi kendine durur 😂🤗
EbrarZehram Beren4097 Bursa Gemlik teyim.canim valla çok zor evi bı görseniz kendinizi kaybedersiniz dün gece de hastalandım sebebini bilmiyorum çok kötüyüm ateş var göğsüm de mastit olmuş bütün kemiklerim sızlıyor büyük kızımla hiç ilgilenmedim bugün
Beren4097 EbrarZehram Mastit ateş yapmış olabilir canım çok geçmiş olsun ben de Kayserideyim. Allah evlatlarımıza uzun ömürler versin.❤
Mirelkusveannesi Beren4097 bizimkide öyle, elektrikli ana kucağı var yavaş yavaş ona alıştırmaya çalışıyorum. Getçekten bi süre sonra dikişlerim acıyor kucağımda taşımaktan 🥲
Beren4097 Mirelkusveannesi Ne kadar oldu doğum yapalı sanırım sezeryan oldun kuzenim de sezeryan oldu dikişleri su toplamıştı çok zorlandı aman dikkat et kendine sonra bebegin ile ilgilenemezsin 😘
Elifyor Beren4097 geçici bir durum canım. Daha dünyaya yeni gelmiş anne karnını arıyor uyku düzeni de 4 aydan önce oluşmuyor zaten. Bırak işi gücü bol bol sarıl bebeğine. Bu günler tekrar gelmeyecek. Kucağında uyusun işte ne güzel 😍 sabır sadece 🙏
Echche Beren4097 pusetine koymayı denedin mi. Anne karnında gibi hissediyor onun icinde. Bide o anda sakinleştirici müzik aç dinlesin