Beren4097 Benim bebeğim de öyleydi. Sürekli kucakta, tuvalete bile birlikte giderdik. Gündüz uykusu yoktu. Akşama kadar 2 krakeri zor yiyip açım, yorgunum diye ağlayarak eşimin eve gelmesini beklerdim. :( Yemeklerimi hep akşamdan yapar, temizlik ve ütü sadece h.sonu olurdu, hatta bazen kucağımda durmak istediği için yine yapamazdım, bütün işleri eşim yapardı. Şimdi 5,5 aylık oldu, ana kucağı ile mutfağa giriyorum şarkı açıp önünde dans ederek yemek yapıyorum, oyun halısına koyup yanına oturup yemeğimi yiyorum. Hala kucak istiyor ama artık daha kolay. Anne kokusu ve sıcaklığını istiyorlar. Kendilerini tek güvende hissettiği yer kucağımız.. 💜 Geçecek güzel anne, geçmeyecek gibi geliyor çok iyi anlıyorum ama geçiyor 🌺