Kızlar merhaba ben 18 kasımda doğum yaptım bebeğim 42 günlük doğduğu ilk günden beri düzensiz uyku problemi yaşıyoruz. Uyanık olduğu zamanlar da asla kendi kendine durmuyor şiddetli bir şekilde ağlıyor kucağa alındı mı hemen susuyor, ya da ayakta sallayınca duruyor. Bu şekilde çok yoruluyorum, uykusu da düzensiz olduğu için yemek ev işi vs çok zorlaniyorum. Bu geçici bir durum mu ve ya tecrübesi olan anneler başlarına böyle bir durum gelenler yazabilirler mi nasıl üstesinden gelebilirim?