Mavilii ilk kez cikti bizde de cocuk cerrahina gittik gecen hafta, suan iltihap akiyo apseden, makatin tam deliginin orda yan tarafında apsesi, sismisti patladi antibiyotik krem kullaniyoruz suan, doktor devamli tekrarlarsa gelin sebebine bakilsin bi kere cikip biterse sorun olmaz dedi, inşallah tekrarlamaz ben de cok korkuyorum. Peki nedir bu immun yetmezligi hayat boyu suren bişey mi yoksa dediginiz ilacla bitiyor mu tedavi iyilesiliyor mu? Cok gecmis olsun insallah sizin bebis de benim bebis de cabucak iyilesir sapasaglam cok saglikli olurlar. Bi de herhangi bi belirtisi var miydi apsenin sizde? Kaka ya da gaz cikartirken bi sorun oluyo mu? Bebegim anne sutu aliyor bir de, o yüzden şükür kabizligimiz henuz yok insallah da olmaz. Sizin nasil bebeğiniz kac aylik bizim 5… Cok soru sordum mazur gorun baya bi korktum da o yuzden, kusura bakmayin lutfen:)