Mavilii tam olarak aynisi, geceleri cok huysuz sık uyanıyor ve yorganı ustunden atıp gaz cikarmaya calisiyor, sizin de öyle mi? Ama gündüzleri sorun yok gaz cikarmada ve cok huysuzlugu yok sukur. Yeni cikti ilk kez patliyo bakalim simdi insallah cikmaz tekrar hep dua ediyorum, bu arada ben de samsunda yaşıyorum gecen hafta bunun icin eğitim araştırmaya cocuk cerrahina gittim dediginiz gibi, Allah korusun tekrarlarsa dediginiz bolume giderim inşallah tekrarlamaz, sizin bebis de hemen iyileşsin, amin. O kadar kucuk ve masumlar ki insan bana olsun onun tirnagi kirilmasin moduna giriyor 🥺