Eddaliko Rojdaa Hemoroid değil dedi ama Çatlak varmış ve memeler oluşmuş o memeleri ameliyatla almamız gerekiyor dedi ilaç verdi ancak emzirdiğim için onları da kullanamıyorum çocuk doktorum kullanmamı önermedi yani çıkmazdayım
Rojdaa Eddaliko hmm benim doktorum küçük hemoroid oluşmuş dedi bir kaç tane ilaç verdi kremler fitil kabızlık için suda eritilen toz ve oluşan memeyi küçültmek için hap verdi ben de emziriyorum eczaneci ve doktor hiç bir sıkıntı olmayacağını söyledi kullandım çok şükür gayet iyiyim şuan 🤲ha bu arada çok kanamam oluyordu lavabo ihtiyacımı giderme sırasında kabızlıktan olabilir sizinkide çünkü benim ki öyleydi sanırım şuan kabızlığım geçtiği için iyiyim ve kabız olmamak için kayısı hoşafı yapıp içiyorum sürekli
TanemAkay Busetemel ya çok zor bir hastalık bende geçirdim krem i tam çatlağın olduğu yere içeri sürdüm o şekilde kurtuldum.. ama sizin geçmiyorsa elden birşey gelmez o şekilde yaşanmaz aynı gün taburcu ediyoruz demişti doktor bana
TanemAkay Busetemel ya haklısın ben bilmeden gittim bir anda şok yaşadım tabi hoş değil .. ya ana oluyoruz dertlere bak arkadan önden sağdan soldan sürekli sinyal veriyor vücut.. 2 yıla topluyor mu vücut kendini
Sum94 Busetemel dizinle aynı durumdayım 2 aylık bebeğim çok kötü bir ağrı çare olarak kendimce kremi tuvalete çıkmadan önce kantaron yağı ile baya iç kısma sürüyorum doğru yanlış bilmiyorum biraz özel olacak ama bu ağrı işkence o yüzden açıkça yazıyorum parmağımın ulaştığı kadar içe sürdüm çünkü çatlak içeride lavaboya çok rahat çıktım üstüne sıcak su banyosu ama bebek küçük kimse yok bende fiskiye tutuyorum sıcak su 5 -10 dk inanılmaz rahatlatıyor birde Anestol krem ağrı kesici aynı iç kısma baya hafifletti ama artık cuma doktora gidicem çünkü kanama falan korktum
Poyrazc Busetemel botoks tavsiye ederim ve locafen krem günde tutabilirseniz 3 4 kere 4 5 dakika sıcak su tutun. Ama suya oturmayın tutun. Orda açık yara oĺdugu aynı suda dakikalarca oturmak enfeksiyon kapmasına neden olabilir .
Bal_bebek Eddaliko bende de durum aynı 😖doğumdan önce çok az vardı. Sezeryan doğum yaptım ama ona rağmen felaket oldular şuan. Dışkı sonrası üzerine oturamadığım zamanlar oluyor. Amaliyat olmam lazım sanırım İnternetten baktım son evresiymiş bendeki. Bu konuda bilgisi çok olan daha önce Amaliyat yapmış Bayan doktor istiyorum hem muayenede olmadım hiç çekiniyorum. Kocaeli Gebze de bayan doktor araştırmasındayım. Eşim olmazsa İstanbul da bayan doktor bulursak orda da Amaliyat olabilirsin dedi. Araştıracağım bakalım bayan doktor
aysgog Busetemel Canım bamyayı haşlıycaksın.ezip tam oraya koy hafif sıcakken yaköayacak şekilde.bütün içinin iltihabını akıtıyor.bizde hepimizde var hala kuzen hepimiz bu şekilde kurtulduk eski yaşlılardan bi kadın söylemişti