ipekkizimm Ben bebeğime 1 yaşına kadar sadece anne sütü verdim zaten dişleri de 1 yaşından sonra çıkmaya başladı o zaman geçtim ek gıdaya, şükür hiç yeme problemi olmadı her şeyi yedi. Anne sütünden daha kıymetli daha faydalı bir şey yok bence bebek için, size tavsiyem emzirebildiğiniz kadar emzirin 🌸🌿