Ayemta
Leylabade
Merhabalar, bebeğim 1 hafta sonra 10 aylık olacaka hala bir sure emzirmedigim de gogusum sisiyor fakat 2 saati geçiyor cok şükür. Bi 3 4 saati buluyor artik. Sizlere tavsiyem facebookta emzirme akademisi grubu var oraya uye olmaniz. Ve bununla ilgili post açmanız. Emzirme danışmanı doula aslı hanım var ve ucretsiz yardımcı oluyor bu konuda. Bana soyledigi 1 kere olmak uzere sabah ve aksam 1 buyuk fincan adaçayı içmem gerektiği. Ben yapamadım çünkü rahatsızlığım biraz daha azaldı. Ek gıda problemimiz de var soylediginiz gibi hala cogunlukla emziriyorum. Ama bu adaçayının süt azaltmaya etkisi varmış dedigim givi doktorunuza yada bir emzirme danışmanına danışarak kullanabilirsiniz