asiyeoguz ben de biberon kullandığım dönem meme reddi yaşadım malesef zamanla düzeldi , hipp ve humana süt artırıcı çay , bestlak damla, tahin pekmez bunları tükettiğim dönem sütüm artmıştı. Bir de. Stres yapmayın inşallah düzelir. zamanınız olursa sütü sağarsanız en iyi yöntem o