Cheerfulmom hamzabebek herkes farklı bezlerden memnun sanırım bu tamamen bebeğin poposuyla alakalı 🥰🤷🏼♀️
Cheerfulmom Kusannesi yaa işte bu keşkeyi yaşamak istemiyorum 🤦🏼♀️ Ben taksam ne hissederdim diye düşünerek hareket etmek istiyorum şuan rahatsız olduğu için aglarsa anlamamaktan da korkuyorum
Kusannesi Cheerfulmom evet haklısın ben 3 gün regl olurum o orkid bile bende 3 gün pişik yapıyor. Sleepy cok memnundum ama doktorumuz bu geçmeyen pişikler belkide bezdendir dedi ve bez değistirdik. İkisini yanyana koyunca prima kağıt gibi incecik. Eşime dedimki şu kütük gibi bezi bağlamışız cocuga tabi hava almaz mantar olur
Cheerfulmom Rmysmhmt evet bebeğim 1 aylık 2 kere sızıntı durumunu yaşadım biraz daha büyüyünce o çişi nasıl tutar bilmiyorum 🤷🏼♀️
alyatosum Cheerfulmom fiyat olarakta çok ekonomik 1 paket denemenizi tavsiye ederim külot bezi gece sızdırma yaptı sadece diğer gibi başka bi problemle karşılaşmadım . Primadan molfixe geçtiğimde kızım mantar olmuştu daha sonra hemen miniese geçtim hiç öyle bi şikayetimiz olmadı çok şükür
BernaSzn Cheerfulmom fiyat olarak da çok uygun bence bir deneyin pişman olmazsınız umarım memnun kalırsınız
BernaSzn Cheerfulmom bez öyle kalın bir bez de değil cildi nefes aldırıyor yok gibi poposunda bir paket deneyebilirsin ben 5 numara kullanıyorum 30 TL içinde 45 tane bar sanırım
Heymamma Bende prima aktif bebek kullanıyorum ilk zamanlar premium care kullanıyorduk çok bi fark görmedim ben gece 12 saat bez değiştirmiyorum taşma yapmıyor memnunum
Ereninannesi55 Cheerfulmom ben sleepy ve canBebe karışık kullandım en başta. Sleepy gecirmeye baslayinca baktım piyasa da en uygun Migros beziydi minies marka kullanmaya basladim . Hala kullanıyorum çok memnunum tavsiye ederim.
serebro Yeşil paket molfix kullanıyorum ama son zamanlarda sürekli sızdırıyor sabah sırılsıklam uyanmaya başlamıştı. Gece prima aktif bebek gündüz molfix kullanıyordum simdi molfix bitti evy baby deniyorum yeni başladık sorun olmazsa bununla devam edicem
Cheerfulmom BernaSzn bebeğim bir aylık şuan kilosunu bilmiyorum ama 4 ü geçti şuan sleepy bin 2 numarasını kullanıyorum bunun acaba bedenleri dar mı ?
ZMRAMOM Cheerfulmom ben de ilk bir ay prima pure kullandım ama çok pahalıydı. Tavsiye üzerine molfix pure and softu kullanıyorum çok memnunum prima pure molfixe göre biraz daha kalın. Ama molfix de ebat olarak küçük bir bez. Mesala prima pure 1 numarası molfix in 2 numarasıyla aynı büyüklükte bez değiştirirken buna dikkat edin molfixe geçecekseniz önceki kullandığınız bezin bir büyük numarasını alın ya da bebeğinizin kilosuna göre.bebek görme hediyesi evybaby bez geldi şimdi deneme amaçlı kullanıyorum ama memnun değilim çünkü parfüm kokuyor. Kısaca önerim molfix pure & soft
BernaSzn Cheerfulmom canım sleeple aynı numaraları taktım ben kalıp olarak bir skntı yaşamadım zaten kilo aralıkları falan aynı
serebro Cheerfulmom yapmıyor gece taşırmayan tek bez prima oldu bizde çünkü ıslak uyanıyordu her sabah