BernaSzn Cheerfulmom canım sleeple aynı numaraları taktım ben kalıp olarak bir skntı yaşamadım zaten kilo aralıkları falan aynı
Echche Cheerfulmom minies bizde pisik yaptı. Bezi açtığımda teni ıslak ıslak duruyordu. Pisik oldu kullanmadım yarim paket duruyor
gunes11 Cheerfulmom kesinlikle migrosun bezi minies i bi denemelisiniz şiddetle tavsiye ederim hem uygun fiyatlı hem sızdırmıyor
Eymenbaby Cheerfulmom bende ilk başlarda Sleepy kullandım aynı sorunu yaşadım çok araştırdım e bebekte kendi markası olan baby me kullanıyorum çok memnunum kötü yorum hiç rastlamadım hemde uygun fiyatı
Eymen09 Cheerfulmom ben molfx kullndm ama. Oda yanlarını sıkıyor iz yapıyor bezin izi çıkıyor bimdeki bezi dene bende. Bimde aldım pişik olmadı yanlarida kesmiyor
Cheerfulmom Eymen09 BİM’in bezini beğenmiyorum ya şimdi sleepy bin yeni çıkanını aldım bakalım o nasıl
Milamom Cheerfulmom bebeğim 13 aylık göbekli olduğu için 8 numara kullanıyoruz primada artık sıkmaya başladı uzun zamandır bez arayışındayım denemediğim bir tek bim in bezi kaldı evet prima pahalı ama kalitesi diğer bezlerde yok ilk çişte hemen şişiyolar çok kalınlar kötü kokuyolar taşırıyo kakayı çişi şuan keşke primada 9 numara olsa diyorum en azından geceleri takmak için bile alabilirsiniz
Cheerfulmom Milamom çok tavsiye ettiler minies aldım ams onun da çiş tutma bariyeri yarıya kadar, çiş yapınca önü hemen şişiyor arka ya gitmediğinden hep önde birikiyor. Şimdi Sleepy nin yeni çıkanını aldım ondan da memnun kalmazsam prima alıcam kesinlikle 👍🏻