Sleepy ile çok tartışmalı kavgam var sürekli özür anlamında paketle bez yolladılar duruyor evde bedava verseler kullanmam bundan sonra…. ebebeğin bezini şiddetle tavsiye ediyorum markası baby me… incecik yok gibi ama asla taşma ve lastik izi yapmıyor fiyatıda sleepy civarı