_Twinkle_ dehsetulvahset 6 aylıgiz 6 numara kullaniyorum kakistosu cikmasin diye normalde 5 kullaniyorum 😄 bu ay 5 e dusecem yine fayda etmedi 6 ,
dehsetulvahset _Twinkle_ ne kadar buyurse buyusun bez fayda etmiyo yani o zaman heralde ek gide ya gecene kadar sabretcez o zaman katilasiyirmus kakasi iki ay daha poklar a devam :-)
Hasret51 dehsetulvahset yok yok ondekiji degil hani bel kısmı varya orayi gobege dogru getiriyosunya bandı kapatmak icin o bel kısmını ice bukerek getir göbeğe
dehsetulvahset Hasret51 him bukuldugu icin hapsediyordur poklari :-) tamam bi de onu deneyim bakim olacek mi
dehsetulvahset Ruzgarbaby Ruzgarbaby valla sorma gecmiyo aslinda bebek deterjani kullaniyorum guya ama onlar gecmeyince camasir suyu dokuyorum elde iyice yikiyorum cik durulatarak sonra makineye atiyorum cift durulama yapiyorum napim baska turlu gecmiyo
Oglumteksebebim dehsetulvahset malesef canım ek gıdaya geçtik benşmki daha çok taşıtdı 😂 4 kullanıyordum 5 e geçicem akşama doğru umarım bezin numarasındandır tıkamaktan sıkıldım bende 😐
dehsetulvahset defnemilam arkayi da uzun tuttum yok canm care olmadi bu arada benim ki de arada tazzikli ve gurultulu yapio
dehsetulvahset defnemilam cocugun beli kizarir die korkuyorum napim bi sure daha yikayacam artik poklari :-)
Agustosbocegi dehsetulvahset bende ayni durumdayim ya ama ben molfix 3 numarayi kullaniyorum bugun internetten prima bakiyodum deneme urunu alip denicem hep iki saati gecmeden altini degistiriyorum ya cisinde bile islak kaliyo burus burus oluyo bebegim 🙈🙈
dehsetulvahset Agustosbocegi hadi ya bende kullandim moldiz memnunum aslinda 4 e gectim ben artik ama yine de kakasi cikiyo iste
Minikmucizeege Bende de aynı sorun bar hep arkadan çıkıyor sırtına kadar hemen değiştirmeme rağmen peki zıbına çıkan kaka lekelerini nasıl çıkarıyorsun yıkayınca çıkmıyor her zıbında var bi damgamız 😂😂😂
Esli Minikmucizeege kovaya su doldurup içine Arap.sabunu atıyorum bi gece bekliyor sonra 60 derecede yıkıyorum mis 😊
dehsetulvahset Minikmucizeege ben camasir suyu dokuyorum aninda cikariyor yoksa ne yaparsan yap cikmiyo sonra guzelce duruluyorum sonra makineye atiyorum onda da cift durulama yapiyorim cani kalmiyo atletin.yani anlayacagin :-)
tombikdonerkankasiiskender dehsetulvahset benim oğlumda myleydi ama hep myle devam etmiyo endişelenmeyin bi zaman sonra kakaları o kadar sıvı kıvam da olmuyo zaten