Kizlar bebegim 4 aylik ve genelde kakasini disari tasiriyo molfix ve prima kullandim bu zamana kadar bezlerle ilgili skntim yok tahris felan etmedi ama ikisinde de genelde disina tasiyo hep bel kismina cikiyo sizce neden buyuk bez bile aldim suan 4 numAraya gectim hala ayni sorun acaba gevsek mi bagliyorm diyorum ama yok cok sikmadan cok da gevsek.birakmadan bagliyirum boklu atlet yikamaya yoruldum guya hazir bez kullaniyorim ha annelerimizden farkim kalmadi :-)