dehsetulvahset benimki de öyleydi 5.ayda kendi kendine geçti. Bir de gece bezine sabah emerken kaka yaptıysa vay ki vay direk ensesine kadar çıkıyordu yıkamaktan bikmistim şükür bitti şimdi ek gıda lekeleri başladı 😃🤦🏻♀️ biri gazla yapınca olur yazmış çok mantıklı