bsrkns12 öncelikle siz sakin olun ki bebeğiniz de sizin stresinizle gerilmesin. Sabah bir eczaneye gidip gaz için damla alın size mutlaka yardımcı olacaktır eczacı ve önerisine göre kaç damla diyorsa kullanmaya başlayın kendini kasarak ağlıyor yazmışsınız gazdan dolayı olduğunu düşündüm ben çünkü oglum da bilinenin aksine ayaklarını kendine cekerek değil kasılarak ağlardı kendini direterek de diyebilirim. Ondan sonra çok kriz anlarında bebekler için kimyon rezene çayı vs kullananlar oluyor ben de vermiştim 2 3 kez bir tatlı kaşığı panik anlarında verebilirsin. Bebeğini yıkamayı ve masaj yapmayı ihmal etme eğer evin ısısı iyiyse kriz anlarından önce yıka ve güzelce yağla masaj yap ki vücudu rahatlasın . Sakinleştirici müzikler dualar da kullanabilirsin mesela rukye ayetleri ya da beyaz gürültü gibi .