bsrkns12 yediklerine dikkat etmen gerekiyor . Ben günde 2-3 kere kimyon ve rezene içiyordum faydasını gördüm ilaçların etkisini görmedim desen yeridir. Geçici ama merak etme bebek zamanla gazını kendi çıkarmayı öğreniyor . Emziriyor ve ya mama veriyorsanız muhakkak beslenme sonrası gazını çıkarın öyle yatırın. KıZım şuan 2 ay 22 günlük ara ara sancı tutuyor ama o denli ağlamıyor zorluyor zorluyor sonra kendi çıkarıyor.