bsrkns12 Kuzum gazı olabilir, bir yeri ağrıyor olabilir. Ama muhtemelen gazdır. Ilık duş aldır, karnına masaj yap ve bebeğinin karnını ayaklarını sıcak tutmaya özen göster. Eğer emziriyorsan kendin de aynı şekilde üşütmemeye ve gaz yapan şeyler yememeye dikkat et. Bir de o bakamıyorsun, hasta ettin diyen kocana da selam söyle, gece uyuyacağına kalkıp çocuğa o baksın o zaman😌 Sıkma canını gelip geçici şeyler hepsi💟