Aysun955 şimdi ben şöyle yapıyorum .. formül mamayı içirecekmiş gibi hazırla Sonra tencereye al içine yulaf unu kat pişir yulafın yoksa irmik kat onu pişir o da yoksa tam buğday olur pişirdikten sonra al Ocatan soğusun içine muz olur armut olur elma olur bir meyve rendele koy üzerine az toz ceviz serp karıştır . En son üzerine pekmez dök tamamdır . Bak bunu bebe bisküvisiyle destekleyebilirsin . Evde bebe bisküvisi yap ufala bir kavanozda sakla mamalarına kat karışımlarına kat ara öğünde yine meyveyle karıştır ver