Aptamil prosyneo mama yi kullanmanizi tavsiye ederim.dusuk dogum kilolu bebeklere veriliyor bwnm kizim alerjik oldugu icin kullandik ama icmedi.bende princ ununu pisirip pistikten sonra ilinmasina yakin toz mamayi icine katip veriyorum. Doktorumiz 6. Aydan sonra 1 cay kasigi rondodan gevip ceviz başlayabilirsin demisti. Arti ben soyle bir mama hazirliyorum aklinizda olsun irmik ve yulaf hasliyorum icine elma rendeliyorum ceviz hurma yapiyorum muhallebi gibi onuda yiyor.7 aylik olunca kemik suyuna basla dedi doktorum oda guzel kilo aldirdi.kemik suyunda pirinc patates pirasa sarimsak havuc pisirip bebekler icin ekmek var bazen koyuyorum bazen koyuyorum kivamina gore bunlar hem besleyici hem saglikli hemde kilo aldiran öğünlerdir.insallah sizin bebisinizde saglikli bir sekilde kilo alır 🙏