AsilDorukAnnesi Deniz2961 hap kullanıyomusunuz ben dün eczaneden istedim ama kadın doğumcuyla görüşün dediler
Alyaduru Deniz2961 53. Günde oldum tekrar 15 gün sonra oldum kızım 7 aylık ondan sonra hiç olmadım 🤷♀️
Deniz2961 Alyaduru Derinsum ay ınsallh bnı cok rhttınoz ya ama yinede cok korkuyrm sız her ay nasl korkmuyorsnz nasl rhttlıtyrsnz boyle
Derinsum Deniz2961 ben doğum yapalı 6 ay 11 gün oldu hala düzensizlik olur ve bu bir yıla kadar normalmiş sağlık ocağı hemşiresi öyle demişti
Alyaduru Deniz2961 valla birkaç kez test yaptım rahatlamak için 1 yıl düzensizlik olabileceğini düşünerek içimi ferah tutmaya çalışıyorum tabi emin olduktan sonra
EdaFurkan Deniz2961 bende 40imdan sonra bi kez oldum sonra iki günde lekelenme gibi oldu daha olmadım 3 ay 12 günlük oğlum var korkuyorum bende test aldıracağım yarın 😭
EdaFurkan Deniz2961 en son 30 aralıkta olmustum iki hafta falan geçti bende korkuyorum test yapmaya ama yapacagim mecbur sürekli düşünmekten kafayı yemekten iyidir bari varsa kabullenmeye çalışırım acaba acaba demem😭