EdaFurkan Deniz2961 en son 30 aralıkta olmustum iki hafta falan geçti bende korkuyorum test yapmaya ama yapacagim mecbur sürekli düşünmekten kafayı yemekten iyidir bari varsa kabullenmeye çalışırım acaba acaba demem😭
EdaFurkan Deniz2961 düne kadar düşünmüyordum dün bi akıntı geldi erken gebelik belirtilerinde yazıyordu aynısı sonra düşünmeye başladım işte
thelake Deniz2961 benimki kafasına göre takılıyor 1 gün geç 2 gün erken bende ona ayak uyduruyorum 🤣🤣
EdaFurkan Deniz2961 sorma ya bi kez sümüksü geldi oymuş zaten belirtilerden offf allah olmayanlara versin yaa
Tuubaa Benim 40 cıktı adet oldum düzenli bu ay bir hafta geçti hala olmadım 4 ay 5 günlük olduk böyle duzensizlik oluyormuş emzirirken ama insan korkuyor tabi bir de sezeryan doğum yaptım Allah korusun biraz daha geçerse test yapcam inşallah öyle bisey yoktur 😥
S3vk4n Benim 40im çıkmadan 4 5gun kanamam oldu Benim duzensizdi ama doğumdan sonraki kanamalarım adetmiydi bilmiyorum 3aylik olduk ama hala adet olamadım birde bunun yanında şişen göbekte cabasi ne güzel zayıfladım derken
tugcecaliskann Deniz2961 Benimde 40 gün sürmüştü bebeğim 6 aylık düzenli oldum 2 ay olmamıştım şimdi oldum. Ama yine de bi test yap istersen içinin rahat etmeksi için