Deniz2961 aynı sıkıntı var bendede belım kasıklarım kopuyor.saglık ocagındakı ebeye adet sokturucu yazsa doktorda adetım sokulse rahatlasam dedım oda ultrasonla bakılmadan kontrol edılmeden olmaz belkı hamıle falansındr allah korusun dedı 🤦🏻♀️ Lekelenme oldu dedım bellı olmaz demesın mı🙈 dogum kontrol hapıyla korunuyorum ama ınsan yıne de korkuyor vallahı