OgrtmnZz yoo ben gayet avokadoyla muzla beslenmişim.bebeğime de 6 ay olmadan da ek gıdaya geçebilirdim ama sindirim sistemi biraz daha gelişsin diye bekledim,çocuk resmen biz yemek yerken ağzını şapırdatıyor bebek diye beyinsiz değil ya,anlıyor ne yapıldığını ki bugün bir şey tattırdım resmen kendi yedi. 6. ayda da pat diye her besini koymuyoruz önüne azar azar vücudunun alışmasını bekliyoruz. Allah aşkına 2 yaşına kadar %90 anne sütü gider mi 1 yaşındayken kocaman oluyor ya çocuklar, sizin değindiğiniz uygulamaya ne anne bünyesi ne çocuk bünyesi dayanır.